żappka
Głosowanie już jest zakończone
Aplikacja żappka to narzędzie (a w przyszłości omnichanellowa platforma), która za pomocą Machine Learningu & AI uczy się zachowań każdego pojedynczego Użytkownika, przewidując jego zwyczaje zakupowe, by finalnie zarekomendować mu spersonalizowaną ofertę produktową. Rekomendacja nie ogranicza się jedynie do historii zakupów, a bazuje również na wielu innych czynnikach m.in. miejscu i czasie.
Żappka to także benefity i rozwiązania, które wynoszą zakupy Użytkowników na wyższy poziom wtajemniczenia. Punkty lojalnościowe i aktrakcyjne nagrody, a także promocje tylko z aplikacją, czyli więcej za mniej. Mapa sklepów i angażujące wyzwania zakupowe, czyli zakupy nie tylko prostsze, ale i przyjemniejsze.
W swoich działaniach skupiamy się na tym, by pokazywać Użytkownikom to co chcą zobaczyć, a nie to co chcemy im pokazać. Dlatego też wprowadzanie zmian i nowych funkcji, poprzedzone jest wnikliwymi badaniami w ramach specjalnie przygotowanego panelu badawczego, badaniem potrzeb Użytkowników, testami UX oraz analizą raportów monitoringu social media i sklepów z aplikacjami. Wszystko po to, by żappka nie tylko w jak największym stopniu odpowiadała na potrzeby Userów, ale także je wyprzedzała.
Aplikacja lojalnościowa żappka jest flagową częścią pędzącej transformacji cyfrowej sieci Żabka, dlatego jest ona wciąż ulepszana i rozwijana o nowe funkcje. Wraz z nadejściem nowego roku w aplikacji zagoszczą kolejne elementy, które jeszcze bardziej zrewolucjonizują zakupy naszych Użytkowników.
Dodatkowe grafiki: