Mobilny Listonosz
Głosowanie już jest zakończone
Celem projektu Mobilny Listonosz było przygotowanie i wdrożenie rozwiązań organizacyjnych, procesowych, informatycznych obejmujących drogę od nadania do dostarczenia przesyłek. Rozwiązanie udostępnione przez Pocztę Polską, dostarcza Klientom informację o doręczonych przesyłkach online, co przekłada się na mierzalne korzyści w zakresie szybkości podejmowanych decyzji biznesowych np. prędkości działania sądów i innych organów systemu sprawiedliwości.
Do obsługi aplikacji Mobilny Listonosz wykorzystywanych jest ponad 23 tys. urządzeń mobilnych typu tablet oraz ponad 10 tys. Signature Padów dedykowanych do potwierdzania odbioru przesyłek awizowanych w placówkach pocztowych. Od początku uruchomienia projektu Poczta Polska obsłużyła blisko 200 mln przesyłek z Elektronicznym Potwierdzeniem Odbioru.
Obecnie różne modele mobilnej obsługi klientów są wykorzystywane przez największe europejskie firmy pocztowe. Przygotowane i wdrożone przez Pocztę rozwiązanie zmieniło rynek przesyłek w Polsce, zarówno w perspektywie Klienta jak i dostawców usług pocztowych. Rozwiązanie znacząco unowocześniło i usprawniło pracę wszystkich osób zaangażowanych w proces doręczania korespondencji i przesyłek, a także podniosło konkurencyjność Poczty w wymiarze biznesowym.
W perspektywie Poczty Polskiej, wdrożone rozwiązanie otworzyło nową perspektywiczną drogę do dalszego rozwoju i wprowadzania nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań na rynku listów i paczek oraz możliwości kreowania twórczej współpracy z Klientami i dostarczania im mierzalnych korzyści ze współpracy z Pocztą Polską. Firma ciągle pracuje nad rozwijaniem możliwości aplikacji „Mobilny Listonosz”, chce, aby w niedalekiej przyszłości stała się ona platformą skupiającą wiele innowacyjnych usług Poczty Polskiej. Tablety pozwolą na świadczenie usług finansowych, przyjmowanie płatności za rachunki, sprzedaż usług ubezpieczeniowych, doręczanie przekazów pocztowych.
Dodatkowe grafiki: