Aplikacja mobilna IKO
Głosowanie już jest zakończone
Aplikacja IKO zamienia telefon w mobilny oddział banku. Zapewnia klientom PKO Banku Polskiego i Inteligo szybką i bezpieczną obsługę konta oraz finansów. Systematycznie wzbogacana jest o funkcje ułatwiające nie tylko codzienne bankowanie. W tym roku w IKO udostępnionych zostało wiele nowości, m.in. dostęp do mobilnej autoryzacji, możliwość kupowania ubezpieczeń komunikacyjnych, złożenia wniosku o konto walutowe, limit odnawialny, kartę kredytową czy podłączenie karty kredytowej jako źródło dla transakcji BLIK. Dużą popularnością cieszą się możliwość kupna biletu komunikacyjnego i wniesienia opłaty parkingowej. Dzięki funkcji „Pomagaj z nami” od minionego roku użytkownicy IKO mogą wspierać organizacje pozarządowe.
Aplikację wyróżnia interface, zaprojektowany w taki sposób, aby poruszanie się po niej było intuicyjne dla wszystkich użytkowników. Dostępną na telefony z systemami Android, iOS, Windows Phone i w językach polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim. Aplikacja została stworzona zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i systematycznie poddawana jest testom i audytom.
Dodatkowe grafiki:

