Aplikacja mobilna IKO
Głosowanie już jest zakończone
Aplikacja IKO zamienia telefon w mobilny oddział banku. Zapewnia klientom PKO Banku Polskiego i Inteligo szybką i bezpieczną obsługę konta oraz finansów. Systematycznie wzbogacana jest o funkcje ułatwiające nie tylko codzienne bankowanie. W tym roku w IKO udostępnionych zostało wiele nowości, m.in. dostęp do mobilnej autoryzacji, możliwość kupowania ubezpieczeń komunikacyjnych, złożenia wniosku o konto walutowe, limit odnawialny, kartę kredytową czy podłączenie karty kredytowej jako źródło dla transakcji BLIK. Dużą popularnością cieszą się możliwość kupna biletu komunikacyjnego i wniesienia opłaty parkingowej. Dzięki funkcji „Pomagaj z nami” od minionego roku użytkownicy IKO mogą wspierać organizacje pozarządowe.
Aplikację wyróżnia interface, zaprojektowany w taki sposób, aby poruszanie się po niej było intuicyjne dla wszystkich użytkowników. Dostępną na telefony z systemami Android, iOS, Windows Phone i w językach polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim. Aplikacja została stworzona zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i systematycznie poddawana jest testom i audytom.
IKO jest najpopularniejszą i najbardziej transakcyjną aplikacją na polskim rynku. Jest również najczęściej pobieraną aplikacją bankową w Polsce. Przekroczyło rekordową barierę 4 mln aktywnych aplikacji. Klienci banku co pół sekundy płacą mobilnie w Internecie, co minutę wykonują 170 przelewów, co godzinę – prawie 118 tys. logowań, codziennie – 8 mln interakcji.
Obecnie w dwóch głównych sklepach z aplikacjami klienci wystawili IKO już ponad 450 tys. ocen ze średnią 4,8 na 5 możliwych gwiazdek.
Popularność i oceny od użytkowników dały jej drugie z rzędu zwycięstwo w rankingu brytyjskiego Retail Banker International, który potwierdził że aplikacja banku jest najlepsza na świecie. IKO ponownie wyprzedziło aplikacje największych światowych banków takich jak JP Morgan Chase, Barclays czy Bank of America.
Dodatkowe grafiki:

